2013. 03. 24.

1.évad 3.rész - A buli

 Remélem tetszik majd mindenkinek ez a rész és komiztok is.
Remélem azért jó a történet és ha nem tetszik, akkor jelzitek. Várom a véleményeket.
Jó olvasást kívánok!

Másnap egész délután mást sem csináltunk, mint válogattunk a ruhák között, mire sikerült kiválasztani a megfelelőket.
- Bámulatos, hogy ezeket mind te tervezted - ámuldozott Kat.
- Csak unatkoztam, és volt lapom, így rajzolgatni kezdtem és ezek lettek belőle - mondtam.
- De akkor is szuperül néznek ki.
- Jól áll a neked, ugye tudsz róla? - kérdeztem Katet.
- Szerintem is - mondta, és megnézte magát a tükörben - de most neked választunk rucit - mondta és elkezdte előröl a szekrényem kipakolását.
 Nagy nehezen találtunk olyan nekem is, ami tetszett. Felpróbáltam, hogy jó-e még és szerencsémre az volt. Kat nagy szemekkel nézett, amikor végignézett rajtam.
- Ez is a te munkád? - kérdezte.
- Nem, ezt nem én terveztem. Kaptam az apámtól Halloweenre ajándékba, de részben az én munkám - magyaráztam.
- Tényleg? Hát akkor is oltári.Meredith is ott lesz, ha meglátja a ruhákat szét fog robbanni szégyenében - vigyorgott.
- Mért? - kérdeztem értetlenül.
- Mért? Mért? Mért? Azért mert bámulatosak és egyediek - magyarázta vidáman, majd a szekrényéhez lépett. Valamit keresett, mert kissé dühös lett, mivel nem találta elsőre, majd elmondott egy kereső igét és egyből meglett amit akart. - Na ez tök jól illik a ruhámhoz, azonban ez a tiedhez passzol - nyújtotta felém a magassarkú cipőt.
- Szerinted tudok majd benne menni?
- Aha - mondta, majd a tükrös asztalhoz lépett - na most megcsináljuk a hajad!
- Oké, de legyen csak simán leengedve - kértem, mire bólintott.
 Megcsinálta, ami végül egy kissé hullámos, néhány helyen feltűzdelt hajkorona lett. Ezután én csináltam az övét, ami néhány fonott tincs és pár gyöngy kreációját viselte. Miután kigyönyörködtük magunkat, ékszert keresett. Megtalálta azt a láncot amit még az öreg Charlstentől kaptam.
- Hát ez elképesztő! Kitől kaptad? - kérdezte.
- Az öreg Charlstentől, még mielőtt meghalt volna.
- Gyönyörű - lelkendezett miközben felrakta a nyakamba. Eközben én is kerestem neki egyet, majd miután megtaláltam felrakta neki.
 Este 8-ra sikerült is elkészülnünk, így elindultunk a buli helyszínére. Mivel én nem tudtam, hogy hol van, ezért Katet követtem, aki egy régi pavilonhoz vitt. Onnan egy átjárón keresztül jutottunk el egy erdei tisztáshoz, ahol ég nem jártam. Kat magabiztosan ment és húzott magával, míg elénk nem állt Cameron.
- Rég láttalak Walker! - mondta Kat és megölelte a srácot.
- Úgyszint Marshall. Ki a kis barátnőd? Olyan íncsiklandó - mondta és közben megnyalta a száját.
- Ne bántsd öcsi - lépett mögém valaki. - Nem szép dolog a frászt hozni szegényre.
 A ruha aljához nyúltam; hirtelen elővettem egy tőrt és megfordultam. Szinte sokkot kaptam a látványtól.
- Te? És akkor Ő? - mutattam a hátam mögé Camnek.
- Ő a tesóm, Luk. Ikrek vagyunk. De nem fogunk bántani Lisa - mondta nyájasan.
- Vámpírok vagytok és ha jól érzem Luk 3-4 órája, te pedig nem rég ettél - mondtam nekik.
- Ja, de meg kell hagyni tényleg íncsiklandó vagy - villantotta ki éles szemfogait, majd elmosolyodott. - Nyugi nem lesz bajod, megígérem. Azonban elég gyorsan leesett mik vagyunk
- Aha, mert mindketten bűzlötök a vér szagától.
 Vitatkoztunk, beszélgettünk egy ideig, míg nem felbukkant Miss Kihaénnem.
- Lányok, nagyon jól néztek ki. Ki tervezte a ruhátok? - kérdezte negédesen
Elmondhatom neki? Szeretném látni az arcát mikor megtudja, hogy a te tervezésed alapján készült a  ruha.
Oké, arra én is kíváncsi vagyok.
-  Lisa tervezte - mondta ki kertelés nélkül Kat. Meredith olyan gyorsan váltott arckifejezést, mint még soha.
- Igen? hát akkor tré - mondta gúnyosan.
- Tényleg? Akkor ezek szerint a tiedet is ilyenek találod, mivel azt is én terveztem - mondtam mosolyogva.
- Hát....én.... - nem tudott mit mondani, így inkább fújtatva elvonult.
 Kattel lepacsiztunk és visszafordultunk a fiúkhoz. Furcsán néztek ránk, majd Luk törte meg a köztünk lévő csendet.
- Most komolyan te tervezted, vagy csak hülyíted? - kérdezte értetlenül
- Aha, én terveztem, többek közt az egyenruhát is és még számos ruhát ami neves tervezők sajátjukként eladnak. Bár speciel az övét nem, de jó volt húzni az "agyát" - mondtam vigyorogva.
- Szuper - mondta lelkesen Cam, majd hozzátette - gyertek táncolni!
- Oké - egyezett bele barátnőm egyből és elvonszolt a táncoló tömegbe.
 Táncoltunk a zene ritmusára, majd egy kezet éreztem a vállamon. Maga felé fordított és mélyen a szemembe nézett.
- Beszélhetnénk? - kérdezte Chris.
- Persze, mond.
- Négyszemközt - mondta ködös tekintettel.
 Szerintem kicsit már becsiccsentett, de azért követtem. Elsétáltunk a közeli tóhoz, majd leültünk egy padra. Nem szóltam semmit és megpróbáltam nem turkálni a gondolatai között, több-kevesebb sikerrel.
- Valami baj van, Chris? - kérdeztem.
- Igen, mégpedig te! - nézett rám és szemei szikráztak.
- Mit tettem?
- Csak azt, hogy vagy.
- Az a bajod, hogy létezek? Bocsi, ne nálam reklamálj ezért - csattantam fel; felálltam és már indultam is vissza a többiekhez, de visszahúzott.
- Más vagy. Nem baj, de annyira kiakasztóan gyönyörű, hogy az már fáj - mondta és száját az enyémnek nyomta.
 Fájt mindenem, ahogy hozzám ért, és hiába próbáltam eltolni nem ment. Ajkai csak a levegőhiány miatt váltak el az enyémtől, de nekem az bőven lég idő volt, hogy meg tudjak szólalni.
- Eressz el, vagy megbánod! - fenyegettem meg, de kinevetett és a nyakamat kezdte szívogatni. - Állj le, kérlek.  - mondtam neki, ám nem hallgatott rám.
 Ekkor erőt vettem magamon, és eltaszítottam a közelemből. Meglepte, de nem foglalkozott vele sokáig, mert gyorsan visszajött. Úgy döntöttem, hogy jobban jár ha kiütöm, mielőtt olyat tenne amit mindketten megbánnánk. Erősen tartott, ami most nekem kedvezett, mert így könnyebb volt teleportálni. Mivel nem tudtam hol a szobája, így a miénken landoltam. Küldtem egy üzit Katnek, hogy mi a helyzet és hogy oldja meg a szállást éjszakára, mert sajnos el kell látnom egy hülyét. Beleegyezett és megnyugtatott, hogy Cam vigyáz rá.
 Közben Christ lefektettem az ágyamra, kimentem vizes borogatásért és vízért, majd visszamentem a szobámba. Ezidő alatt levette a pólóját és végignyúlt az ágyamon. Leültem az ágy szélére és a fejére tettem a borogatást. Nyöszörgött az érintésem alatt, majd felém fordult. Felület az ágyon, odaadtam neki a vizespoharat. Megitta a vizet, visszaadta és kivittem a fürdőbe. Visszamentem hozzá, nehogy felgyújtsa a szobát.
- Menj, zuhanyozz le - parancsoltam rá.
- Nem jössz velem? - kérdezte perverz mosollyal az arcán.
- Nem - mondtam mosolyogva - Mégis mit képzelsz magadról?
- Hát, azt gondoltam, hogy mivel felhoztál a szobádba...akarsz is valamit tőle. - mondta egyre perverzebb mosollyal
- Álmodj hapsikám. - közöltem vele, és betoltam a fürdőbe.
 Megnyitottam a vizet, hogy gyorsabb legyen, majd kijöttem. Hamar végzett, miután kijött bementem. Lezuhanyoztam, felvettem a topból és a rövidgatyából álló pizsim; majd visszamentem. Ismét végignyúlt az ágyamon és élénken figyelt miközben Kat ágyát igazgattam. Mögém lépett, átkarolt, mire grimaszoltam egyet, habár nem látta. Maga felé fordított és megcsókolt. Eltoltam magamtól és egy jól irányzott mozdulattal visszalöktem az ágyra. Ezután megfogott a csípőmnél fogva és lerántott maga mellé. Rámfordult és a nyakamat kezdte szívogatni, amit nem díjaztam és ellöktem magamtól.
- Mit akarsz tőlem te balfasz? - kérdeztem ingerülten.
- Téged - mondta és ismét átölelt.
 Ráküldtem egy alvó igézetet és bezuhant az ágyba, magával rántva engem is. Megpróbáltam kiszabadulni, de túl erősen és szorosan tartott, így rövid idő múlva feladtam

4 megjegyzés:

  1. omg*.* nagyon siess a kövivel;)) mi lesz velük? tuti Elisanak tetszik Chris:D minnél hamarabb részt:D♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon -nagyon jó lett :D Tetszett a készülődős jelenet , de legjobban a vége..megleptél vele. Szóval vámpírok is járnak ide ?:D (ezek szerint) Chris nem kicsit rugot be...., de szerencsére Elie esze a helyén volt, és támogatom Eszti ötletét. Szerintem is egy kicsit tetszik neki Cris. Egy picit :D Már alig várom a következőt :D siess!! ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett ez a fejezet, érdekes és vicces volt. Nekem elsőre szimpatikusak az ikrek és Chris ... nagyon érdekel a folytatás, siess a következővel:)

    VálaszTörlés
  4. Chriss elment zuhanyozni majd Elisa. Kövi résznél :)

    VálaszTörlés